Limon Çiçeği Kitapları

Sunday, July 23, 2006

Kitaplarım

Ortaokulda başlayan kitap serüvenim çoğu zaman benim kurtarıcım oldu. Sıkıcı otobüs yolculukları, tek başına beklenmesi gereken zamanlar, farklı aktivite ihtiyacı ... Sadece bu anlamda değil tabi farklı bakış açılarının oluşması ve dünyayı birde o gözle görme şansı yarattı. Genelde roman okuyan ben artık daha öğretici kitaplara yöneldim. Bunun bitirmiş olduğum akademik yaşamımın etkisi de olabilir. Öğrenme ihtiyacı. Kitaplardan alıntıları son beş yıla kadar bir deftere yazardım. Göçer öğrenci hayatına başlmam ile bu alışkanlığımı da kaybettim. Ta ki yeniden başlamak isteyene kadar. Okuduğum kitaplar, anketotlar ve bende yarattıkları ile kitaplarım.

Limon Çiçeği

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home